Price from kr220,00 Night

Avdelingen eier en hytte ved Tjømsvågen i Lindesnes som kan leies av våre medlemmer for en rimelig penge.

Ønsker du å leie hytten ved Tjømsvågen, kan du sjekke ledige tidspunkt, booke hytten og betale for leien ved å klikke på knappen nedenfor.

Hytten har enkel standard og er tilgjengelige hele året.  I høysesong (15. juni – 15. august) er prisen kroner 400,- per døgn, og 200,- kroner per døgn resten av året.

Hytten ligger i idylliske omgivelser, og det er flotte turmuligheter, både til lands og til vanns. Den har 3 soverom, og soveplass til 6 personer + en romslig hems. Om sommeren er det innlagt vann, men dette stenges i vintermånedene. Det er båtplass og båt (15′ Øien med 9,9 hk motor) til hytten, og parkeringsplass like i nærheten.

For at alle skal ha det greit på hyttene, og at det skal være mest mulig rettferdig, har vi laget noen enkle regler for utleien:
  • Det er ikke tillatt å ha med kjæledyr på hytta.
  • Det er ikke tillatt å booke nytt opphold før man har avsluttet siste opphold.  Ved eventuelle samtidige bookinger, vil bookingen(e) lengst frem i tid bli slettet uten varsel.
  • Bookinger i høysesong (15. juni - 15. august) kan kun foretas fra 1. mai samme år.  Bookinger i denne perioden foretatt før dette tidspunktet vil bli slettet uten varsel.
  • Hytta skal forlates i rengjort stand senest kl. 15:00 på avreisedagen.  Brudd på dette vil medføre et gebyr på kr. 500,-.
  • Eventuelle feil eller mangler skal meldes senest avreisetidspunktet på epost avd003@fellesforbundet.org.

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Hytte 6”

Regular plan

Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun